blubbblubblubbb

Jag ser sprickor i horisonten som ingen ser
Hur små saker blir stora på nära håll
Det fanns en tid då ingenting kändes så mycket mer
Är det här allt tror jag nog att jag vänder om

Igår var jag högst upp imorgon är jag nedanför
Jag ser inga gnistor slå ifrån min egen glöd
Jag vill känna mer Se mer än jag ser
Nått kommer brännas ner
En miljon på banken men ingenting att leva för

Inget ljus utan mörker Jag står i mitten nu
Jag kan se det från ovan fast jag är under dig
En prostituerad soluppgång där jag blickar ut
Jag vill kramas och kyssas men du vill knulla mig

Igår var jag högst upp imorgon är jag nedanför
Jag ser inga gnistor slå ifrån min egna glöd
Jag vill känna mer Se mer än jag ser
Nått kommer brännas ner
En miljon på banken men ingenting att leva för

Det var så länge sen sist jag kände hjärtat slå
Senaste gången jag minns var jag nog tretton år
Det var så länge sen sist jag kände hjärtat slå
Om det slår gnistor är det knappast dig jag uhuh
Det var så länge sen sist jag kände hjärtat slå
Senaste gången jag minns var jag nog tretton år
Det var så länge sen sist jag kände hjärtat slå
Om det slår gnistor är det knappast dig jag tänder på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0